Treceți la conținutul principal

Cantec De Multumire

Dintr-o inima curata
Vreau sa-Ti cant un cantec, Tata.
E un imn de multumire
Pentru Marea Ta iubire
Care ma imbratiseaza
Daruind putere, paza
Si incurajari la greu
De aceea-Ti cant mereu.

Caci Tu-n orice dimineata
Privesti spre a mea viata
Si-mi mai dai o noua zi
Pentru Tine-a o trai.
Ajuta-ma, Doamne Sfinte,
Ca de astazi inainte
Sa traiesc tot mai frumos-
Cum m-a invatat Hristos.

Multumesc ca-mi dai viata
Si-mi spui "Buna dimineata!"
Promitandu-mi inc-o data:
"De Ma chemi, Eu vin indata!"
Vreau ca-n ziua care vine
Sa traiesc cum se cuvine,
Ca prin viata-mi de crestin
Sa Te proslavesti! Amin!

Caci Tu-n orice dimineata
Privesti spre a mea viata
Si-mi mai dai o noua zi
Pentru Tine-a o trai.
Ajuta-ma, Doamne Sfinte,
Ca de astazi inainte
Sa traiesc tot mai frumos
Cum m-a invatat Hristos.

(Multumire, Lidia B.)


Comentarii