Treceți la conținutul principal

Aleluia!

Isus Printul Glorios
S-a coborat atat de jos:
Dumnezeu adevarat
Intr-o iesle s-a nascut
Om ca noi-fara pacat,
Sa ne salveze- S-a facut.

Din Betleem pana la Cruce
Ajuta pe-orisice bolnav
Si face minuni multe
Iertand pacatul cel mai grav.
Un Om iubit, dar si urat-
De farisei si carturari
Ajunse a fi omorat
Si asezat intre talhari.

"Nu-i Iuda singur vinovat"
Spun versurile din vechime
"Nici marii preoti, nici Pilat",
Nici a calailor multime.
Eu am fost prea indiferent
Si nu-am iubit pe toti lipsitii
Cand se cerea sa fiu prezent
Fugeam mai rau ca ucenicii.
(Mereu dadeam bir cu fugitii)

Da, s-au jucat zaruri sub cruce
Pentru camasa lui Hristos,
Ei nu stiau ce fac atunce',
Dar eu stiam ca-s pacatos...
Si tot jucam la roata lumii
Dand Cerul pentru 2 arginti
Cat imi credeam atunci valoarea
Zicand ca sunt printre cei sfinti...
Ca nu am dat in cap la nimeni
Si am facut si fapte bune
Uitand cat rau faceam la semeni
Numai prin vorbele-mi nebune...

Prea mult am fost acel talhar
Care in agonia mortii
Radea catre Isus amar
Scriindu-si tristul fine-al sortii...

Dar m-a-ntalnit Isus pe cale
Precum pe cei doi spre Emaus
Cand m-a privit in ochi, cu jale,
Am stat uimit, pe loc repaus.

Stiam cine-mi statea alaturi
Cu maini strapunse si-ochi senini
Dar nu puteam sa ma apropii
Cu-obraji-mbujorati de vini...

Eram pe deal, sus la Golgota,
La intalnire cu Isus
Cand mi-am vazut viata schimbata
Simtindu-I pacea de nespus.

De-atuncea-s mort fata de pacat
Pentru ca Domnul meu iubit
Pentru pacat viata si-a dat
Ca eu sa pot fi mantuit.

Si precum El a inviat
Calcand biruitor pe moarte
Asa voi invia si eu,
Dar pan-atunci, cant mai departe:
Isus Hristos e viu in veci
El sta de-a dreapta Tatalui
Pregatindu-ne loc sfant
Celor ce suntem ai Lui!
Aleluia!

Comentarii