Treceți la conținutul principal

Închinare. •.^



Vreau, Doamne, rugăciunea mea
Să o Înalț azi către Tine. 
Cu inima și viața mea, 
Cu dor etern aprins în mine, 
Cu tot ce am și sunt, Stăpâne, 
Mă-nchin complet 'naintea Ta.

Un foc mistuitor de-aș fi
Aș semăna mereu cu Tine, 
Și-un susur blând de-aș deveni
Sau râuri de iubire pline, 
Te-ai arăta mai viu în mine, 
Căci doar prin Tine pot trăi.

De-aceea, astăzi vin smerit
Și cu dorință de sfințire.
Mă-nchin, Isuse Preaiubit, 
Tu meriți laudă și mărire, 
Căci ești Speranță, Nemurire
Și doar prin Tine sunt sfințit.

Să fii în veci glorificat
Pentru că ești Atotputernic.
Ești Suveran, ești Împărat
Ești Dragoste, ești Sfânt, ești Veșnic, 
Stăpânul Păcii, dulce Sfetnic, 
Ești Domnul Vieții Minunat! 

Tu locuiești acum în mine
Ca Domn măreț și Salvator.
Dar, când din slăvile divine,
Va răsuna un glas prin nor:
"Hristos este Biruitor!",
Mă vei lua Acas' la Tine...

(Lidia Maria Bărbînță- 22 August 2016, Berlin)


Comentarii