Treceți la conținutul principal

Și nu peste mult timp...

ȘI NU PESTE MULT TIMP, mă vei lua Acasă,
În Țara Bucuriei și Dragostei depline.
Vei fi al meu drag Mire, iar eu Ți-oi fi mireasă,
Uitând pe veci Pământul țesut cu mărăcine...

ȘI NU PESTE MULT TIMP, voi fi cu Tine-n slavă
Și vom serba minunea adevăratei Vieți, 
Căci nu va mai fi moartea cu gustu-i de otravă, 
Ci vom trăi eternul seninei Dimineți.

ȘI NU PESTE MULT TIMP, mă vei lua în Ceruri, 
Să mă așezi cu Tine la Nunta pregătită;
Să uit de foamea pâinii și setea apei, pururi,
Gustând pe săturate bucata-nveșnicită.

ȘI NU PESTE MULT TIMP, voi fi-n Împărăție,
Și voi uita ce-nseamnă "pribeag și călător";
Voi sta cu Tine, Mire, pe Scaunul de Domnie, 
În Patria mea dulce de dincolo de nor!

(Lidia Maria-12 Februarie 2017, Berlin)

Comentarii