Treceți la conținutul principal

Amintiri si Re-Amintiri

Am scris condusa fiind de sentimente, dar si de ratiune.

Am scris in functie de actiunile celor din jur, dar si in functie de actiunile mele.

Am scris cand am dorit, dar si cand nu tineam neaparat sa fac acest lucru.

Am scris cand am simtit ca trebuie, dar si cand nu.

Am scris cand Dumnezeu mi-a intiparit ganduri cu iz ceresc in mintea-mi de adult in devenire, dar nu intotdeauna am asternut pe foaie lucruri care sa-L onoreze.

Am scris, am scris, am scris 'cu pana inmuiata-n vis'... Visul de a lasa in urma ceva bun. Ceva intelept. Ceva de folos.

Am inceput sa scriu mici povesti, eseuri, poezii, articole care sa Ii aduca cinste, slava si glorie Dumnezeului meu. Vi le impartasesc si voua cu gand curat si inima deschisa.

Sunt mai "necioplita" decat Pavel in vorbire, nici nu ma pot compara cu acest gigant al Scripturii. Mai degraba cu Ieremia, "caci sunt un copil" (Ieremia 1,6), dar ma lupt sa am o viata condusa de scopuri. Daca tot e scurta, macar scopul sa fie maret...lung pana in Eternitate.

Unul dintre telurile mele este sa reamintesc oricui viziteaza acest blog ca suntem fiii si fiicele Regelui. Cel mai puternic Rege. Cel mai minunat. Vesnic.

Pamantul nu va dainui pe vecie, dar Imparatia Lui e vesnica. Acolo este adevarata noastra Casa. Aici traim doar cu chirie si acest fapt nu e deloc incurajator, pentru ca de multe ori uitam cine suntem cu adevarat si platim mai mult decat ar trebui.

Suntem fii de Rege. Aceasta nu trebuie sa uitam intr-o "crestinitate" in care multi sufera de o crunta amnezie. Amintiti-le si lor.
Sa ne amintim si reamintim unii altora: Sunt FIICA REGELUI! Sunt FIUL REGELUI! Si sa luam atitudine! ;)
Amin???

P.S. : E primul meu blog si astept idei, critici constructive cu mare drag pentru ca sunt constienta ca mai am multe de invatat. Fiti binecuvantati! :)

Comentarii