Treceți la conținutul principal

Te temi?!


De ce te temi și-ţi tremură piciorul
Când încercarea vine peste tine?
Sau uiţi că Domnul ţi-e Izbăvitorul
Și El e Cel Care-ţi va face bine?

De ce te temi când soarele pe cer
Se-ascunde după noru-ntunecat?
Chiar dacă-n juru-ţi toate pier,
El e Același -neschimbat!

De ce te temi când vreo furtună vine,
Iar barca ţi se clatină din greu...?
Cu Domnul domnilor la cârmă
Poţi să-i zâmbești furtunii tot mereu!

De ce te temi și lași în jos privirea,
Zdrobit, când cei mai dragi te-apasă...?
Sau uiţi că Singurul Care-i Iubirea
Te va lua-ntr-o zi cu El...ACASĂ?

"De ce te temi, copilul Meu cel drag?
Te-ntreabă astăzi Tatăl tău Ceresc.
"Sau uiţi că Te voi aștepta în prag
Ca să te strâng cu dragoste la piept?"

-Ajută-mă să nu mă tem, Părinte,
De suferinţa ce-ar putea să vină
Ci prin credinţă să merg înainte
Nu singur, ci cu Tine mână-n mână!

Și chiar de vin momente când mă tem,
Ajută-mă să mă încred în Tine
Căci ești prezent oricând Te chem,
Și numai lângă Tine-i bine!


(Lidia Maria Bărbînţă, 4 iunie 2015)


Comentarii