Treceți la conținutul principal

Greutăți

E-atât de grea credința-n așteptare, 
Când plâng eternele întârzieri
Genunchii mei, aveți încă răbdare!
El e-n control și astăzi, ca și ieri!

E-atât de complicată amânarea
Răspunsului la ruga arzătoare, 
O, mâini, să nu uitați că-mpreunarea 
Vă face dulce-a voastră așteptare.

E-atât de-nvolburată marea vieții, 
Când parcă Domnul nostru doarme dus, 
Nu plângeți, ochii mei, sub vălul ceții, 
Ci ațintiți-vă privirile în Sus!

El e Stăpân peste întreg pământul:
Când mării-i spune:"taci", marea se-oprește,
Și El nu doarme, nici când bate vântul
De-aceea, inimă-mi fricoasă, îndrăznește! 

E-atât de greu când șoapta cea vrășmașă
Îmi spulberă puțina mea credință
Urechea mea, nu te pleca-n cenușă, 
Ascultă susurul de biruință! 

Și pare-atât de greu când nu aude nimeni
Suspinul, râsul, vorba mea sau cântul-
Dar nu te teme, suflet, nu ești singur 
Cu tine este Dumnezeu Preasfântul! 

(Lidia Maria Bărbînță, August 2016, Buciumi-Sălaj, România) 

Comentarii