Treceți la conținutul principal

Vreau ca viața mea...



Vreau ca viața mea să fie, 
A dragostei mireasmă vie 
Și să încânt cu-al meu parfum,
Pe-oricine întâlnesc în drum.

Vreau ca umblarea mea să fie,
O, Domnul meu, asemeni Ție;
Și urma pașilor din vale,
Să-i facă bucuriei cale.

Vreau ca purtarea mea să fie,
Un zbor frumos spre Veșnicie. 
Și pacea lui Isus, cerească,
S-o dau oricui vrea s-o primească.

Vreau zi de zi cât pe pământ
Mă ține Domnul meu cel Sfânt,
Să am iubire, bucurie
Și-a păcii sfinte armonie.

Dorințele-mi nu-s doar cuvinte,
Doresc să le păstrez în minte;
Și să le împlinesc mereu, 
De drag pentru-Mpăratul meu.

Trăind cu zel, lucrând cu spor, 
În pas încet, sau falnic zbor, 
Haideți cu mine, împreună, 
Să câștigăm Țara cea bună.

Va fi acolo bucurie, 
Lumină, pace, bogăție,
Dar decât toate, mai presus,
Va fi cu noi Hristos Isus! 

(Lidia Maria Bărbînță, 15-16 Octombrie 2016- Berlin)

Comentarii