Treceți la conținutul principal

Rugă pentru Înțelepciune -de Lidia Maria Bărbînță

"Am ajuns la cunoştinţa că tot ce face Dumnezeu dăinuieşte în veci şi la ceea ce face El nu mai este nimic de adăugat şi nimic de scăzut, şi că Dumnezeu face aşa pentru ca lumea să se teamă de El." (Eclesiastul 3,14)

Înțelepciune, Doamne-Ți cer,
Să pot ajunge a-nțelege
Că Tu domnești în Univers-
Și ești mai sus de orice lege.

Prea multa-ngrijorare cruntă
A ros prea des inima mea-
Precum o carie flămândă
De lemn dup-așteptare grea. 

De-aceea, dă-mi înțelepciunea
Să umple sufletul meu gol;
Și să ajung la cunoștința
Că Tu ești, Doamne, în control! 

Ce faci, Tu, Doamne, dăinuiește
Și totul e desăvârșit;
Nicio frântură nu lipsește,
Și nu-i de-adăugat nimic! 

Crezând mă rog, al meu Părinte, 
Să-mi dai înțelepciune-n dar
Căci toate darurile-Ți sfinte
Au al perfecțiunii har! 

...caverna inimii suspină,
Cerând cu dor din Mâna Ta,
Înțelepciunea de lumină
Ce numai Tu o poți turna! 

Atât de mult, doresc, o, Doamne,
Să-mi fie plin al meu tabol
Cu minunata-nțelepciune 
De-a ști că Tu ești în control!

(22 Ianuarie 2015, Buciumi-Sălaj, România)

Comentarii