Treceți la conținutul principal

Încă o șansă ...



Mi-ai arătat și mie harul Tău, 
Dar m-am lăsat orbit de ce-i lumesc,
M-am dus ca un nebun pe drumul meu, 
Uitând de Tine, Tatăl meu Ceresc.

Ca Dima am privit doar spre vitrine, 
Și dragostea de lume m-a cuprins;
-Cum am uitat, crezând că fără Tine,
Aș deveni un om de neînvins...-

Și sunt chiar mai nevrednic decât Iuda, 
Ce-a sărutat și a vândut o dat'...
Dar eu, în fiecare zi cu punga
Cerșeam arginții dorului furat! ...

Mă-ntorc din nou la Casa părintească,
Am hoinărit destul prin lumea mare;
Și îndeajuns din troaca ei grotească
Am năzuit spre roșcove murdare.

Am îndrăznit să vin acum, o, Doamne, 
C-am auzit că a mai fost un fiu
Neascultător, nenorocit ca mine, 
Dar L-ai primit din mort ce-a fost, ca viu.

Primește-mă, Te rog, din nou, Părinte, 
În casa noastră, de mai ai vreun loc, 
Căci vreau Iubite, de-astăzi înainte, 
Să nu mă mai despart de Tin' deloc!...

(Lidia Maria Bărbînță, Berlin-12,13 Iunie 2016)

Comentarii