Treceți la conținutul principal

Douăzecișiunu. 🍒



La 21... Nu pot să tac nicicum, 
Ci spun cu mulțumire: 
Ce bun ești, Doamne, bun...!

La 21... Nu pot să nu Îți cânt
Cu inima și viața:
Ce sfânt ești, Doamne, sfânt...!

La 21... Nu pot să mă opresc 
Să nu-Ți vestesc Iubirea
Și harul Tău ceresc! 

La 21... Mă-nchin cu umilință
Și vreau deplin, Isuse, 
Să umblu prin credință.

La 21... Cu mai mult dor și spor
Doresc să Te slujesc,
Iubitul meu Păstor! 

La 21... Tot ce-i cinstit și bun
Vreau să mă-nsuflețească
Pe-al vieții sfinte drum.

La 21... Sunt cu un pas mai sus
De ținta mult dorită, 
De Raiul Tău, Isus. 

La 21... Mai am un dor nespus:
Aș vrea să-mi crească aripi, 
Să pot zbura mai Sus...! 

La 21... Nu-i timpul să pierd timp,
Ci să aștept luptând 
Eternul Anotimp!


(Lidia Maria Bărbînță, 01 Septembrie 2016- Berlin)


Comentarii